Klubbgatan 9

KULTURHISTORISK BYGGNADSINVENTERING Socken Qdeshög Kommun Odeshög Fastighetsbeteckning Falkberget l4 Gatunummer Klubbgatan 9 Benämning Fastighetsägare . Inventeringsdatum ü?&0%l% Inventerare nr rmuñnhhl Negativ nr ?nou. BESKRIVNING Af Bostadshus 2 våningar, gjuten grundø Fasaden klädd med gult tegel. Sadeltak med rött 2kupigt taktegel. Röd tegelskorsteno Perspektivfönster. Garage mot 5. B. Uthus (verkstad) Gjuten grund. Träkonstruktion. Fasaden klädd med vita eternitplattor, sadeltak med rött Zkupigt taktegel. 2luftsfönster. C. Garage Gul stående brädpanel ach bruna knutar. Datering Ombyggnad Trädgård Övriga uppgifter Foto 7:10 ll Kulturhistoriskt värde “ l978:04.24 üaeghäg En Falkberget lll Klubbagtan 9 Fotomthikdahl.,3,978, *2.155555 'fräsa 7:11.